مـنـتـديـــأت شــــهــــد ألـــمـــلـــكـــه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مـنـتـديـــأت شــــهــــد ألـــمـــلـــكـــه منتديـآت مصرٍيه 100%100

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اى انثى انت

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

اى انثى انت Empty
مُساهمةموضوع: اى انثى انت   اى انثى انت Icon_minitimeالسبت ديسمبر 12, 2009 12:04 am

اى انثى انت ؟
نعم من تكونين لمى انتى حزينه لمى وحيده فى دنياك لمى الفرح لم يعرف لك مدخلاً لمى الفرح فى ايامك معدوم الهويه
تقف وتقول انا من اكون انا لست الا تعاسه تعرفها الايام لترويها لمن بعدى لست الا انسانه كمثل شجرة ٍ فى مهب الريح تتطاير اوراقها ورقه تلو الاخرى
اشعر شعور غريب بالوحده ولكنك طالما كلمتنى احسست بالطمئنينه معك اشعر بشعور غريب انك قريب منى لا اريدك ان تبعد عنى ولو لهفوة اريدك بجانبى اشعر الحزون كلما بعدت عنى ولكمن مشاعرى نحوك مشاعر صديق اعلم بان يكاد الحب يخرج منك اللى ولكن ما عساى ان اتعلق بك اخاف على نفسى من نفسى اخاف ان اقع ف ى بحور انا اكاد اكون فى غنى عنها اعلم بحبك فالوالله لم احب ولم احلم باحد سواك
الحزن يتبدد حالما كلما كنت وحيده فى غرفتى فاتذكر ايام طفولتى وايام فرحى فابكى ولكن ايام فرحى فى دنياى تكون معدومه مثلى
كلما نجحت كلما تفوقت لم اشعر بالفرح بال بالحزن فلكلمى ذاد فرحى ذاد حزنى ولكلمى ذاد حزنى ذاد بكائى ولم تريد الدمعه ان تسعفنى وتنزل من عيناى ولكن قلبى حينها يبكى
اريد جوابا واضحا لمى الحزن لى ؟
يا من انت فى الهوى متمزق
اعلم ان لقلبك الموت فى ساعه
تريد الحياه مسطحه كارضها
وانت يا ويلتى انت ميتٌُ
الحب عمرى ما عشته ولكدى انا ممكن اكون خايفه منه وحريصه منه جدا فى كلمنه بيقولوها الناس الكبيره اوعى وخلى بالك وملكيش دعوه بحد
حتى ابويا كان بيقولهالى ولدلوقتى
ابويا الراجل المدرس اللى بيخرج من بيته يروح مدرسته يعلم الاطفال ازاى يرسمو وهو مش عارف يرسم امالى ليه يعلمهم يبنو مستقبلهم وهو يا حسرتىَ مش واخد باله من نفسه ابدا دايما عامل حساب لبكره وبكره مش عاوز يجيله كانه واقف زى ما هو محلك سر
دخلت قوضتى ملقتش حد اتكلم معاه غير نفسى اللاقى نفسى مليانه هموم كتير قوى احاول اشيلها من على كتفى بس ما عساى ان افعل فلكلمى فقدت الحمل ذاد الحزن فوق صدرى
اريد ان ابكى ولكن لمى البكاء اريد ان اعرف لمى ابكى
اريد الفرح فى ايامى ولكن اين هو هل من يوم ياتينى
اريد من ياخذنى بين ذراعيه ويضمنى لصدره الحنون وان ابكى بداخله
فالوالله لم ارى يوما فرحا فى حياتى
اريد واريد
واين المراد يا ربى
اقول لك يا انستى ان الفرح ايامه معدوده نعم معك حق ولكن لمى نبحث نحن عن الاحزان فلكلمى اتتنا احزان كان عذاب قلبنا الثمن ولكمى مرت محن تكون اخف من محن
انا مثلك اعانى من الوحده وسوء الفرح
ولكنى ابنى لنفسى امال اريد ان احققها
وهى انت نعم انت
اريدك ان تكونى بجوارى كلما فى يوم بعدت عنك
لمى تبكين
امسحى دموعك فانى والله لا اقدر على عبئهما
اتريدين بى اخ
فالوالله لم ارى فى حياتى احسن منك تكون اخت لى
من القلب الوفى
اخوك
.....................؟

اى انثى انت